Åh så söta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så söta!
Jättefint!
Jag tänkte mer att jag skulle ta lite inspiration från mina föräldrars grannar...
Jag förstår inte frågan..Visst är det rimligt att köpa mer julpynt bara för att man flyttat till en ny lägenhet, även om den nya lägenheten är exakt lika stor som den gamla?
Alltså, jobbar du nu? Om du gör det så känner jag att du behöver sprida julkänslan till min man! Så kan vi attackera från två håll!
Nej tyvärr, är hemma med bebis. Men jag kommer i slutet på oktober, då jäklar ska det spelas julmusik var jag än går, och jag ska ta med lussebullar till alla som svär på att de älskar julen och när jag jobbar civilt ska jag göra det i fula jultröjor!Alltså, jobbar du nu? Om du gör det så känner jag att du behöver sprida julkänslan till min man! Så kan vi attackera från två håll!
Och jag vill ha den från the body shopBara för det så såg jag precis att Rituals tydligen kör kalendrar... Kan någon vara snäll och göra mig till miljardär? Skulle fan kunna döda för en sån. Speciellt om de stoppar i en massa saltscrub i den ❤
Häng med och råna en tant eller två?Och jag vill ha den från the body shop
Åh ja kuddfodral till soffan har jag suktat efter i flera år och nu när vi äntligen alls köpa ny soffa...Missade att citatsvara.
Julpåslakan finns numera på fler ställen även till stort täcke, tror jag har två eller tre st. Har köpt dem på Gekås!
Behöver handla julhanddukar I år (badlakan, handdukar, gästhanddukar och badrumsmatta). Inte hittat tidigare så kan bli Hemtex röda, älskar den färgen! Det är något jag verkligen saknar!
Jag förvarar mitt julpynt i förrådet i plastbackar. Det är väldigt många plastbackar....
Är SÅ taggad på julen i år! Flyttade in i min första egna lägenhet i juli och den är så fin, ska bli så kul! Har redan rätt antal adventsljusstakar. Behöver skaffa gardiner (har bara en kort kappa, det är stora fönster i högt i tak här) och kuddfodral (många) då jag skaffat en dagbädd att ha som soffa. Råkade köpa superfina men fel strl på gekås, ska ju ha 65*65. Inte 47 och så fick jag tips här i tråden, har duschdraperi för första gången o det är dessutom med bambumotiv. Inte alls juligt så vill hitta ett med jul
Jag har nog också plats till en liten, äkta, gran Har redan allt pynt till den dock....
Usch, nej, pensionärer har inga pengar! Kan vi inte köra en heist mot något unket företag istället?Häng med och råna en tant eller två?