Åhhhh, måste in och klämma på snögubben - älskar snögubbarJag var in på Dollarstore ikväll. De är ute i god tid de också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhh, måste in och klämma på snögubben - älskar snögubbarJag var in på Dollarstore ikväll. De är ute i god tid de också
Fick jag välja hade jag gärna sluppit smällkarameller, det ska jag villigt erkänna. Men självklart kommer barnen få hänga sitt pyssel i granen, det är ju hela familjens gran!Nej men säg att du skojar!
Flätade hjärtan älskar jag, det gjorde vi förra åretSkicka grejerna hem till oss!
Jag och en vän ska ha julpyssel i höst. Flätade hjärtan och smällkarameller med ängelbokmärken är prio!
Alltså, jag vill ju ha lite pynt redan nu trots att det är för tidigt, men... De hade ju inget av intresse så då kan de lika gärna låta bli känner jagJag var oxå där idag o såg eländet.
Snögubben var så jäkla söt! Sen såg jag att kroppen var plastigt ljuslyktig och inte mjuk, då fick det varaÅhhhh, måste in och klämma på snögubben - älskar snögubbar
Bra! Är så stört med föräldrar som inte låter barnen liksom delta fullt ut för att man vill att det ska se fint ut.Fick jag välja hade jag gärna sluppit smällkarameller, det ska jag villigt erkänna. Men självklart kommer barnen få hänga sitt pyssel i granen, det är ju hela familjens gran!
O Helga Natt är en väldigt speciell julsång för mig. Det MÅSTE vara en riktigt fantastisk sångare (typ då Tommy Körberg) som tar sig an den. Den låter GRYMT mäktig om man kan sjunga, men jag kan bli riktigt förnärmad om någon medelmåtta försöker sig på den.....
Jag håller med, även om det ger mig lite ryckningar i ögonvrån.Bra! Är så stört med föräldrar som inte låter barnen liksom delta fullt ut för att man vill att det ska se fint ut.
Nej men säg att du skojar!
En av våra få traditioner är att styvfar går ut på (skogs)tomten och hugger egen gran. Resultatet på senare år har varit... eh...
2014, 2016, 2017
Väljer barnen det själva är det ju en annan sak . Men familjens gran bör barnen rimligtvis få vara med och bestämma hur den ska se ut.L krävde en egen gran för hon skulle minsann göra det mycket finare än mammas tråkiga gran!
Skeva och lätt defekta, precis som min familj och jagMen så jävla charmigt!
Det är ju dagens höjdpunkt, att se om den är värre än året innanSkicka inte ut honom något mera
Haha, fantastiskt!En jul hade vi en liten tall som julgran, för det var vad systerdottern valde när vi skulle hugga.
Jag tillhör dem som inte tillåter pyssel i granen. varför skulle det vara stört ?Bra! Är så stört med föräldrar som inte låter barnen liksom delta fullt ut för att man vill att det ska se fint ut.
Vad gillar ni för jullåtar?
Min favvis är med CeeLo Green, Mary did you know?
Tycker den är sjukt stämningsfull, även om den är något religiös.
Hittade bara för det den med Zara Larsson, ska nog lyssna på hennes version nu.
Här är vår lilla fejkgran från förra året, likaså den första julinsatsen jag och sambon gjorde. Köket, som granen står i, är sambons domäner och det är han som valt den färgstarka ljusslingan som syns i hörnet. Den gick runt hela köket och skapade en härligt kitschig stämning Om jag inte hittar en passande stjärna så kommer Demogorgon får pryda toppen i år också.
Ser nog mer ut än det är Det var typ den hyllan och en påbörjad. Men det kommer väl mer sen antar jagVad mycket pynt de hade där @gul_zebra ! Gick in på Dollars hemsida men fanns nästan ingenting som det du la in på bilderna
Vad dekorativt med pärlorna istället för glitter! Snyggt!
Kan du inte dela med dig av den om du har den på spotify?Fairytale of New York med the Pouges är min absoluta favorit Men jag har en spellista som är nästan ett dygn lång som snurrar till jul så jag gillar ju en hel del