Julpyntade hem *bildtråd*

Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Yeeeees! :banana:

Rött glitter på den rosa granen är dock ännu längre än vad jag kan tänka mig att dra det. :D

Haha ja de kanske skär sig lite men hade inte så mkt glitter hemma upptäckte jag så jag tog va jag hade:D

*knapplån*

Vilka fina hem ni har allihop!

Jag skrattade rätt gott åt min sambo i morse som såg ut såhär::eek: och skrek:
"Tänd inte ljuset i adventsstaken jämt, det ska ju räcka i fyra veckor!!!"

(Hallå... Man kan väl byta ut ljusen när de brunnit ner?)

Fler rosa granar! :love:

Jag har också den rosa Rusta-granen (med rosa ljusslinga!), plus den rosa elljusstaken. Granen kommer nog dock inte få plats i år eftersom ett gigantiskt klösträd har tagit platsen den hade förra året. Ska se om jag kan pyssla ihop det på något sätt.

Jag är dock ultrakonservativ när det gäller julpyntstidpunkter - granen ska tas in och pyntas kvällen innan julafton, inte en dag tidigare, så några julpyntsbilder från i år kan jag inte bjuda på ännu. Men förra året såg den ut såhär:

gran01.jpg

Jag hade massor av rosa julpynt när jag var 15-16, som bör finnas kvar någonstans hemma hos mina föräldrar. Hittade det inte förra året, men i år ska jag göra ett försök till.

*KL*

Helt seriöst så är fakeblonds rosa gran den som "platsar" bäst. Den stämmer liksom så bra med bakgrunden :angel:

YEEEEEEEEES! :banana::bump::banana::bump::banana:

När lägenheten är färdigblingad får jag starta en ny "Smaklöshetens högborg"-tråd så att ni alla får se den i all sin glans. :D

Jag får känslan av att man firar jul på någon söderhavsö..med allt vad kitchig jul innebär :D

Så där som de bara kan få till i utlandet..när turisterna ska fira jul i 40 graders värme. ;)

Men..jag gillar din matchning till 100%.

Kl

Tänkte slänga upp ett par bilder på vårt hem och lite julpynt såklart!

L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+010.jpg

L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+011.jpg

L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+013.jpg

Får se om länkarna fungerar, har inte länkat härifrån tidigare..

*kl*

Har börjat lite smått bara hemma...
Självtillverkad julgrupp, nyplanterad:
nov001.jpg

Efter 1 vecka:
nov015.jpg

Vardagsrumms fönstret:
nov014.jpg

Nu sitter jag här och inspireras utav era bilder! Jag tror att jag springer iväg till garderoben och plockar fram lite.

Liknande trådar

Anläggning Jag har en ligghall med två öppningar. Om allt går bra fölar ena stoet till sommaren och jag vill att hon ska föla ute i hagen med...
2
Svar
24
· Visningar
3 148
Senast: bigganl
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 663
Utrustning Efter många om och men hos sadelmakaren idag så fick jag med mig en wintec wide 17" dressyrsadel hem till min lätt svängda, runda och...
2
Svar
23
· Visningar
6 222
Senast: Buck
·
Hästmänniskan jag bor nu hemma hos föräldrarna, har hästarna här hyfsat nära till allt och trivs bra. men vill ha ngt eget och om jag flyttar så blir...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 559
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare