Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det blir ju lite problem när 1 advent infaller tidigt men då tar vi fram ljusstaken bara för den dagen ich så åker den in igen.Jag fyller år 9 januari så då har all jul alltid åkt ut med huvudet före dagarna innan ^_^, Var fullt övertygad om att jag fyllde år i början på våren och inte mitt i vintern när jag var liten , dvs att våren började i nyårs skiftet.
Men jul och födelsedag går absolut inte att blanda! utebelysning är iofs ok då det blir så pass mörkt utan .
Jag skulle behöva ha hjälp att hitta en fin toppstjärna! Gärna lite bling men inte för tung. Tips?
Är det ingen som sitter inne på tips om fina stjärnor
Är själv lite på jakt efter en sådan. Har hittills kollat åhlens med tyckte deras var lite väl dyr.Är det ingen som sitter inne på tips om fina stjärnor
Jag köpte en med en stjärna och Tingeling, den har lyse också köpte den dock på Disneystore i Mall of Scandinavia, och hittade den inte på deras hemsidaÄr det ingen som sitter inne på tips om fina stjärnor
Är själv lite på jakt efter en sådan. Har hittills kollat åhlens med tyckte deras var lite väl dyr.
Hemtex tycker jag hade fina annars. Och claes Ohlsson med lite mer enkel design .
Jag köpte en med en stjärna och Tingeling, den har lyse också köpte den dock på Disneystore i Mall of Scandinavia, och hittade den inte på deras hemsida
Nej tyvärr. Vi skippar antagligen att ha något i toppen i år också.
Haha nej men vi har en spira som oftast inte passar granen och vi har en stjärna i guld med glitter som oftast inte heller passar topparna på granarna. Så det har liksom givit sig själv liteI -i - i - ngen toppgrunka?!
Haha nej men vi har en spira som oftast inte passar granen och vi har en stjärna i guld med glitter som oftast inte heller passar topparna på granarna. Så det har liksom givit sig själv lite
Claes Ohlssons tyckte jag ändå var helt ok, lite plastig kanske. Men kan ha berott på att det var av plast . Har själv inte köpt någon men kollar vidare. Kan skriva här sen när jag bestämt migHittar inte Hemtexs på hemsidan Clas Ohlsson såg rätt plastig ut .
Hittade en Georg Jensen Johanne men priset...