Får jag en spis kommer ju särbon att ha nytta av den när han är hos mig också![]()
Och jag har nytta av motorsågen han får eftersom jag då får ved = värme i huset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag en spis kommer ju särbon att ha nytta av den när han är hos mig också![]()
Och jag har nytta av motorsågen han får eftersom jag då får ved = värme i husetHan har väl ingen nytta av min jacka däremot
![]()
Det är ju lätt de bästa julklapparna, såna som man kan vara med och snylta lite på!Får jag en spis kommer ju särbon att ha nytta av den när han är hos mig också![]()
Önskelistor kör vi med här också! Både till varandra och till våra familjer. Sjukt underskattad tradition!Här går vi all in och skriver önskelistor och ger till varandra men jag älskar att bli överraskad också och få något jag inte har väntat migJag kommer aldrig bli för gammal för att älska att få paket från min underbara man!
heart Vad jag ska köpa till honom har jag inte bestämt än brukar bli något från önskelistan och en överraskning som han inte har önskat sig. Vi gillar det båda två och även med gemensam ekonomi så tycker jag att det är mysigt att han har tänkt till och valt ut något för mig speciellt och att jag får välja något till honom.
"Småsaker". Jag har precis fått en önskelista från min man och på den står bland annat svarta kaffemuggar, tjocka strumpor och vantar. Låter kanske jättetramsigt, men vi tycker att det är rätt kul att öppna paket....Vad ska ni ge era respektive i julklapp?
Både jag och sambon har allt och önskar oss inget speciellt. Men det känns tråkigt att inte ge varandra något alls?
Någon som har tips? Funderar på att köpa något gemensamt men vad?
Förra året gav jag massage som överraskning blev uppskattat!Jag har fått min - en Uhipkappa. Men jag har ingen jävla aning vad jag ska köpa åt honom och har total panik. Dessutom fyller vi båda i början av året så måste komma på TVÅ saker. Och har noll aning. Förra året fick han ett storytelabbonemang vilket var en hit. Men i år - jag är clueless. Tar tacksamt emot ideer och snokar i tråden.
Vad ska ni ge era respektive i julklapp?
Både jag och sambon har allt och önskar oss inget speciellt. Men det känns tråkigt att inte ge varandra något alls?
Någon som har tips? Funderar på att köpa något gemensamt men vad?