Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och självklart är det okej att få utan att ge tillbaka! Mina medryttare har gett mig julklapp en gång tror jag. Jag har nog gett 3-4 gånger.Jag har gett mina medryttare julklapp! Presentkort på lokala hästaffären slår aldrig fel. Summan spelar ingen roll, välj vad du har råd med. Hade jag haft en medryttarhäst hade jag velat ge något för att visa min uppskattning. (Jag ger till sambon, mina föräldrar och vår hyresgäst i nuläget).
Brukar ni medryttare köpa julklapp till hästägaren? Eller köper hästägaren till er?
Är det ok att få en men inte ha köpt en tillbaka?
Vad brukar det vara i julklapparna?
Jag ger julklapp till medryttare.Brukar ni medryttare köpa julklapp till hästägaren? Eller köper hästägaren till er?
Är det ok att få en men inte ha köpt en tillbaka?
Vad brukar det vara i julklapparna?
Åh, presentkort var en bra idé. Synd att det inte hinner komma innan jul, men det kommer ju innan nyår i alla fall .Jag brukade ge min hästägare julklapp, ett presentkort eller så oftast. Jag brukade få något av henne med tror jag, minns ett set från Body shop bland annat