Rejsande katt som demolerat en hushållspappersrulle, en toalettpappersrulle och en kattgodispåse i natt... Just nu, vet jag inte var hon är. Hon lekte och pratade med hemvården som var här idag A... Minnie satt i fönstret och såg, när A stannade utanför med cykeln, så när A ringde på låg Minnie redan i hallen och väntade ... I kväll är det J igen. Och igår kväll, var minne som en trasdocka i J's famn när hen gosade med henne.... Minnie spann så det mullrade i hela vardagsrummet. Men sätter J sig, hoppar M genast ner Så det är på Minnies premisser.
Utanför fönstret är det vitt vinterland. Vi får se om jag tar en sväng till Magic Forest i Stadsparken och tittar på alla ledlightskulpturer. A sa att det inte var så bitande kallt idag, som det varit senaste dagarna. Då det inte blåser.
Utanför fönstret är det vitt vinterland. Vi får se om jag tar en sväng till Magic Forest i Stadsparken och tittar på alla ledlightskulpturer. A sa att det inte var så bitande kallt idag, som det varit senaste dagarna. Då det inte blåser.