Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min lilla tik har en adopterat en stor mjukispanter som hon juckar på tills hon blir blå
Hon har försökt jucka på alla familjemedlemmar inkl. katten men vi har deklarerat att det inte är ok.
Ska jag låta denne fortsätta jucka sönder pantern?
Tja, hmmm, om det inte stör nån så..
Om hon är kastrerad kan du väl fråga hundägare ni möter på promenaden om era hundar får ha en liten "lekstund"
Eller..ahum..strunta i vad jag sa..
Nä hon är inte kastrerad.
Vi mötte faktiskt en annan liten hund av hankön i går. Hon blev överlycklig o gjorde sig snygg och slängde upp ett ben
Men han var inte könsmogen så hon nöjde sig med en puss.
P.S nej , hon löper inte och hon ska inte producera valpar.
Jag hade aldrig tolererat det eftersom jag anser att det är ett beteende som jag inte vill ha. Säger ni att det är okej att jucka på detta mjukis djur så finns risken att hon kommer prova på andra saker inklusive gäster mm.
Här sitter en med två tikar som juckar på varandra under höglöps perioderna.Det är så man får skämmas ihjäl när de är i trädgården och tok juckar på varandra.De byter av varandra och ser så "kåtglada" ut. Så visst kan de jucka när de är sexuellt frustrerade så att säg
Trädgård & Växter Vad kan jag så nu i område 3(2) som kräver lite kärlek men som ändå ser väldigt trevligt ut på kort tid? Tänkte om jag skulle sparka...
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...