T

Tippan

Varför har min äldre tik börjat rida på den andra efter maten?

Det är något hon bara gjort när hon varit i höglöp och det kan jag köpa. Men nu måste hon upp och jucka efter maten. Jag blir ju orolig att det är något fel :confused:

Jag vet ju att ston med livmodercanser kan börja siga upp på andra ston Vi har haft ett sådant sto och cystan var stor som en fotboll :crazy:

Hon har inga knölar i tuttarna.

Sv: Jucka

Kan ju vara så enkelt att den yngre klättrar lite i rang och att den äldre tiken känner att hon "måste" visa sin dominans mer än vanligt...

Eller är jag så trögtänkt så tidigt på morgonen. Det borde vara löp på G hos den yngre... Det kanske är nära då?

Men löp på G låter väl rimligt... Yngre tiken börjar ju närma sig ålder för TIK och inte som unghund. Något liknande har aldrig visat sig förr. Men som sagt så har den äldre juckat när hon själv varit i höglöp.

Men alltid efter MATEN!! :) Varför ska det markeras just då? Inte när vi ska ut eller nått annat...

sexuella trakasserier :rofl:

Men den yngre bara äter vidare, tar ingen notis om att den andra försöker bestiga henne. Lyckas hon så säger hon inget då heller, utan bara är...

Jag är verkligen okunnig på det området, så jag har inget svar. ;)

Kom däremot att tänka på en arbetskamrat som häromdagen frågade om jag hade någon teori på deras jakthunds beteende.
När de skjutit en älg börjar han jucka på älgen! :o :o :o
*asgarv* :rofl:

karlsson skrev:
Kom däremot att tänka på en arbetskamrat som häromdagen frågade om jag hade någon teori på deras jakthunds beteende.
När de skjutit en älg börjar han jucka på älgen! :o :o :o
*asgarv* :rofl:

:rofl: :bow: :rofl: De skulle man se.. låter skumt men skoj

Liknande trådar

Hundhälsa Har inte haft tik förr och funderar över om allt är normalt ställt med min lilla tvååring som just nu har sitt fjärde löp. Under...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Sel
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka