Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, oj! Jag kommer få en Beligian blue , med tanke på att jag lagt honom på ett rejält Rubinrot-sto. Har inte sett denna bild förut .
Hur var hans simmare förra året ?
Mia
Jag har en bekant som betäckte sitt superfina sto med Johnson och fick en unge förra året. Hon tvekade lääänge pga att Johnson är så förskräckligt
ful utan sadel och ryttare. Men hon blev övertalad av en sån där riktigt gammal "avels-gubbe" som sa "Inte spelar det väl någon roll om hästen är ful
när den står i hagen, det är väl med sadel det ska vara bra."
Jag har en bekant som betäckte sitt superfina sto med Johnson och fick en unge förra året. Hon tvekade lääänge pga att Johnson är så förskräckligt
ful utan sadel och ryttare. Men hon blev övertalad av en sån där riktigt gammal "avels-gubbe" som sa "Inte spelar det väl någon roll om hästen är ful
när den står i hagen, det är väl med sadel det ska vara bra."
Fast så förskräckligt ful är han väl inte? Överlinjen är ju helt ok, och halsen får man väl hoppas beror på kulorna. Sen håller jag iofs med om att Johnson-Rubinrot knappast kommer få något litet docksött bellagiohuvud, och att risken för en tanig hals är noll.
Den kommer bli jättebra! Vad gör det om den blir snäppet biffigare, röra sig lär den göra o det redigt väl