Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har någon varit på någon clinic med honom? Vad tyckte ni? MIn gamla ridskola samarbetar med honom och ska nu ha 3 olika clinics med honom och jag funderar på att gå.
jag har inte deltagit själv på någon clinic, men har kollat på en han hade, och jag tyckte det var jättekul.
han är rolig att titta och lyssna på, tycker verkligen du borde kolla på det !
Tack! Ja det var inte alls dyrt heller. 400 för 2 kvällar (hantering från marken) och sen fick man kolla på gratis (om man var med minst en kväll) på när han tränade ekipage en hel dag.
Jag har varit med på ett flertal clinics med John med och utan häst samt på 3 sommarläger. Han är, såvitt jag kan bedöma, en utmärkt hästtränare, bjuder mycket på sig själv, rolig, lätt att förstå amerikanskan m m. Med andra ord tycker jag absolut att du ska ta chansen.
jag ska på en av hans kurser i sommar *jippie*
hoppas de blir lärorikt å kul....men de tror jag nog
men ja vet inte villken av mina kära vänner jag ska ta med, båda är svårlastade, den ena går inte på över huvud taget...men de var ca 7mån sen jag pröva
får se hur det går med lastövningarna, för ja GER MIG INTE!!!
men jag tar nog den hästen jag känner att jag behöver jobba mest med när de börjar närma sig.... nån mer som ska dit? eller någon ni känner??
Hästmänniskan Jag har bl a en sådan här som jag är rätt nöjd med. Konceptet, ultrabredd ljusbild helt utan hotspot, tycker jag själv är överlägset i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.