Jodphursridbyxor!!

N

Norrberge

Kanske finns det någon islandshästfantast där ute som vet var man kan köpa snygga å billiga jodhpursridbyxor? Vill ha helskodda, helst brunaktiga och under 800 spänn! Om ni vet något liknande till det jag vill ha så skriiiv! :bump:

Sv: Jodphursridbyxor!!

Kanske finns det någon islandshästfantast där ute som vet var man kan köpa snygga å billiga jodhpursridbyxor? Vill ha helskodda, helst brunaktiga och under 800 spänn! Om ni vet något liknande till det jag vill ha så skriiiv! :bump:

Får egentligen inte annonsera efter saker på detta vis, tror jag iaf :angel: Men H**ks har ett par svarta helskodda under 800kr. Jag har dom och älskar dom! :) Jättesköna och mjuka att rida i, man sitter bra i sadeln med dom!! Superbra! :) Finns bilder när jag rider i dom, under "min hästs gångarter" på islandsgnägg forumet.

Montar har ett par snygga, helskodda jodhpursridbyxor. Har ett par själv i en snygg mossgrön färg (är snyggare än vad det låter) men jag har även sett att de finns i brunt. Finns bla på Emmishopen för 750 kr.

jacso* har oxå fina runt 700kr såg jag i min ridsportsbutik idag. Såg fina ut men själv drömmer jag om ett par Sonnenreite* dakot*....

jacso* har oxå fina runt 700kr såg jag i min ridsportsbutik idag. Såg fina ut men själv drömmer jag om ett par Sonnenreite* dakot*....

Det är jacsons modell som de säljer på lillhästen som jag länkade till,
fast mycket billigare än i alla ridshopar jag vart in på iallfall, där de precis som du säger, ofta tar 7-800:- för dem.

Jag vill också ha några sonnenreiter byxor, helsvarta, svart/kamel och brun/kamel samt ev helvita. :love:

Men de är ju så dyra! :(

Så jag nöjer mig med mina 2 par jacson än så länge. :cool:

Jag håller på att säljer lite grejor på trader* så jag kan få ihop till ett par Sonnenreite* Typ gamla täcken å sånt... Vill ha ett par bruna/beiga tror jag att dom e....

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
291
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 630
Senast: astronaut
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka