Jockey - ett tufft yrke...

Sv: Jockey - ett tufft yrke...

Man får lite vad man förtjänar också. Tony har ett rykte om sig att rida hästar ingen annan vill rida. Och det säger han ju i intervjun också att han bröt ryggen när han red en märr ingen annan ville rida, trots att hon hade vunnit massor.

Men visst, att vara jockey är ingenting för mesar.

Men han säger att han bröt sitt vänstra ben och det är väl höger som är markerat? Eller har han brutit bägge?

Konstigt att han inte har nyckelben av plast, har för mig att dom brukade ha det? Själv har jag aldrig brutit ett nyckelben...:angel:

Men han säger att han bröt sitt vänstra ben och det är väl höger som är markerat? Eller har han brutit bägge?

Konstigt att han inte har nyckelben av plast, har för mig att dom brukade ha det? Själv har jag aldrig brutit ett nyckelben...:angel:

Jag tror han svarar på vad han inte brutit? :D

Jag beundrar de som blir jockey, speciellt här i norden med vårt klimat! Det är tuffa kvinnor och män!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 987
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 535
Skola & Jobb Tyckte att ämnet i Dejtingtråden var så intressant att jag kände för att starta en egen tråd i ämnet! Dömer du, eller blir du dömd på...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
32 239
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar