Jobbiga löp...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SarahOlofsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 892
S

SarahOlofsson

Usch, jag är lite nervös... Måste ringa till veterinären imorgon o höra vad jag ska göra med Pippis löp. Förra gången hon löpte var jag väldigt sjuk så jag hade inte möjlighet att ta tag i problemet då men nu löper hon typ 3 månader för sent, löpet kommer inte riktigt igång o det är inte rent blod som kommer... Hon dricker mycket och kissar massor men har ingen feber... :confused:

Var tvungen att skriva av mig lite :cry:

Sv: Jobbiga löp...

Jo, men jag vill veta orsaken först eftersom jag har henne på foder... Hon ska inte ha några valpar men hon är inte "min" förrän om ett år... Ska ringa uppfödaren efter att jag har pratat med veterinären...

Aha, ja då är det ju bäst att konsultera uppfödaren. Men ska hon ändå itne ta valpar på henne och tiken har problem så bör det ju inte vara några problem. Hoppas ni får ordning på det vilket fall som helst!

Jaha, då har man fått svar från veterinären. Pippi har livmoderinflamation och det är därför hon inte mår bra... Imorgon väntar operation :cry:

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 720
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 566
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde... 2
Svar
23
· Visningar
5 844
Senast: Viva
·
Hundhälsa Är det vanligt? Tik som fyller 10 i Januari. Tidigare löp så har hon blödigt väldigt mycket första veckan nästan, men nu är vi inne på...
Svar
7
· Visningar
2 327
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31