jobba i usa

P

ProffeLoff

Jag har fragat detta redan men har nan nagot tips om vart man kan soka efter rancher i USA som behover hjalp...jag vill aka dit och jobba i cirkus 3 manader nan gang nasta ar forhoppningsvis, ni vet jobba for mat och husrum men har ingen aning vart jag ska leta...nagon? :confused:

Sv: jobba i usa

Jag tror det är väldigt svårt att få jobb i USA.
Arbetsgivaren måste ansöka om tillstånd för att få ta in arbetare från annat land.

MVH/ Stefan

Hej! Jag kan kanske hjalpa dig eller atminstane ger dig nagra tips! skicka ett pm sa svara jag!

Hej!

Om du är intresserad av att jobba på en ranch kan jag nog hjälpa dig att få jobb hos en fransk uppfödare i Camargue. Där kan du arbeta som Gardian, fransk cowboy. De arbetar med tjurar, har uppvisningar, uppfödning av camarguehästar, inridning och inkörning av hästar, turistridning i Camargues naturreservat. Du får säkert chansen att lära dig Camarguisk ridning som liknar western i stilen.
Dessutom är det inte så långt från Sverige :)
Kan du franska?
PM:a om du är intresserad!

Vänligen, Elisabeth
www.masboulanger.com/camargue.htm

Liknande trådar

Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 190
Senast: inverterad
·
Äldre Jag ska hyra ut min lgh (bostadsratt) i andra hand, och da ska man fylla i en liten ruta med "anledning till andrahandsuthyrningen". Hur...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: hvala
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Min valpis verkar ha magproblem ibland. Hon bajsar vanligtvis tva ganger om dagen och hennes avforing ar alltid fast och fin forsta...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: chiara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår