Jodå jag har läst hela tråden. Den är dock väldigt tjatig, så kan ha missat ngt bland allt erat predikadeDu läser ju inte vad folk skriver.
Det har du gemensamt med någon annan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå jag har läst hela tråden. Den är dock väldigt tjatig, så kan ha missat ngt bland allt erat predikadeDu läser ju inte vad folk skriver.
Okej, du verkar inte förstå vad folk skriver. Inte ens när det är om samma sak i 13 sidor. Det orkar jag inte lägga tid på mer.Jodå jag har läst hela tråden. Den är dock väldigt tjatig, så kan ha missat ngt bland allt erat predikade
Avundsjuk på en dröm? Döm inte andra efter dig själv, det är nog få utom du själv som är avundsjuk på folks dröm, en dröm som är olaglig dessutom.Avundsjuka kallas det visst
Jag behöver inte vara avundsjuk på andras drömmar, mina är mycket bättre.
På taskig människosyn och svartjobb, njae...
Kanske inte gemensamt, det låter mer som en mycket nära tvillingsjäl.Du läser ju inte vad folk skriver.
Nej jag är också rätt säker på att hon inte vill ha svartjobb, men det är det oavsett vad hon skriver i kontraktet vilket hon inte verkar förstå.Fast i rättskaffens namn tror jag inte TS avser det faktiskt . Även om det helt klart blir väldigt konstigt hur reaktionerna och responsen blir .
Tycker många i tråden drar på lite för stora växlar med att kalla ts låt, snål, kriminell osv men jag har ju skrivit det redan och de flesta verkar inte hålla med så de får väl raljera här för sig själva nu tror jag.@fijja jag förstår inte alls utifrån tråden vad det är du vill argumentera ?
Läs om läs rätt. Den som skrev om lathet har redan förklarat flera gånger för dig att hen pratade generellt om människor inte om Ts.Tycker många i tråden drar på lite för stora växlar med att kalla ts låt, snål, kriminell osv men jag har ju skrivit det redan och de flesta verkar inte hålla med så de får väl raljera här för sig själva nu tror jag.
Tycker många i tråden drar på lite för stora växlar med att kalla ts låt, snål, kriminell osv men jag har ju skrivit det redan och de flesta verkar inte hålla med så de får väl raljera här för sig själva nu tror jag.
Jodå jag har läst hela tråden. Den är dock väldigt tjatig, så kan ha missat ngt bland allt erat predikade