Jobb i travstall

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Gulle__Fjun
  • Startdatum Startdatum
G

Gulle__Fjun

Hur får man på bästa sätt tag på jobb i travstall? Det börjar närma sig för mig att söka ett jobb men vet inte vart jag ska vända mig riktigt :S Antar att det bästa är att åka och fråga på gården men något annat sätt borde det finnas, eller? Hoppas någon kan hjälpa mig. :)

Sv: Jobb i travstall

Åk runt på besök, ring, maila... Prata med ev bekanta som sysslar med trav... Läs tidningar, kolla nätet...

Jag hamnade i den här cirkusen tack vare en kompis som kände en travtränare. Fick börja jobba på helgerna. Till slut blev jag anställd på heltid.

Sv: Jobb i travstall

Hos Timo Nurmos tror jag dom behöver folk.

HAr varit där, jag trivdes utmärkt.

Det är skitmycket jobb, mycket trav och långa dagar..

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
716
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 2024 var verkligen förändringarnas år för min del. Nytt hem, nytt jobb, ny valp, ny ponny i familjen. Nya bekantskaper, nya intressen...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: MML
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 477
Senast: Brynja
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 546
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur