Jobb efter...

Z

Zeroo

Vet att jag ställer en massa frågor här, men det är väl va buke är tillför? :P I alla fall så undrar jag om ni som gått BRS har fått jobb efter ni har gått klart där?! Och om ni fortfarande har jobb osv..

Sv: Jobb efter...

Jag gick på BRS 2006, o de gav mig jobb hos Barry Hills i Lambourn. där var jag kvar till i oktober när "praktikdelen" från BRS var färdig. då sa jag upp mig för o åka ut o resa.. men tänkte nu ta mig tillbaka in i galoppen.. :)

Sv: Jobb efter...

jag känner en tjej som fick jobb i nya zeeland efter brs.. stallet där jag haft min prakik i... vår hästmassörs syster fick jobb i australien.. =)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024