Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drifttekniker på reningsverk. Har 1,5 års erfarenhet och får sällan ut under 30 000 tack vare beredskap.Hjälp mig komma på jobb där man får röra på sig och som inte kräver någon särskild utbildning (samt har hyfsat bra betalt).
Hur det än är med allt så märker jag att min kropp inte pallar stillasittande arbete längre och jag behöver tänka om, men det står still…
Vad räknas som "hyfsat bra betalt"?
Jag jobbar som brevbärare. Där får man röra på sig massor och det är åtminstone betydligt bättre betalt än när jag jobbat på hunddagis eller i stall. Tror att de på postnord får lite bättre betalt än vad vi får, men jag tycker å andra sidan det verkar som om vi på många punkter har bättre upplägg och mer variation på jobbet än vad de har. (Brukar prata en del med de postnordisar jag möter ute, vi är som kollegor trots att vi jobbar för konkurrerande företag)
Vad räknas som "hyfsat bra betalt"?
Jag jobbar som brevbärare. Där får man röra på sig massor och det är åtminstone betydligt bättre betalt än när jag jobbat på hunddagis eller i stall. Tror att de på postnord får lite bättre betalt än vad vi får, men jag tycker å andra sidan det verkar som om vi på många punkter har bättre upplägg och mer variation på jobbet än vad de har. (Brukar prata en del med de postnordisar jag möter ute, vi är som kollegor trots att vi jobbar för konkurrerande företag)
PostNord har ca 23000 som ingångslön för heltid. Och inte säkert man får heltid.
Förutom lönen tycker jag det är ett helt okej jobb. Jag har haft värre.
Tror det är bara lite under vad jag tjänar nu, efter att ha jobbat i 4 årIngångslönen hos Postnord ligger någonstans runt 23k just nu.
edit: tvåa på den bollen![]()
Tror det är bara lite under vad jag tjänar nu, efter att ha jobbat i 4 år![]()
Ah, det är möjligt att det är något liknande hos oss. Måste googla.Jag jobbade på Postnord till och från under många år, sen flera år heltid med ganska mycket spetskompetens på kontoret. Hade 23,5k då, ingångslönen låg runt 22k. Superkulså ingångslönen är ju inte så tokig, löneutvecklingen desto sämre.
Drifttekniker på reningsverk. Har 1,5 års erfarenhet och får sällan ut under 30 000 tack vare beredskap.
Jobbar i livsmedelsbutik och går minst 20k steg en vanlig dagButik? Kan man tänka sig jobba ob pass kan man tjäna helt ok. Jag går 10-15000 steg en vanlig arbetsdag på extrajobbet