cambello
Trådstartare
Nu ska snart min minsta börja på dagis. En sak vi funderat över är hur det ska gå att kombinera det med mitt jobb som djurskötare. Man brukar väl säga att den som börjar senast lämnar och den som slutar tidigast hämtar? Då skulle dom lämnas ca 06,30 och hämtas ca 11,00. Jag börjar kl fyra på morgonen och jobbar till ca 10,30 och efter det kunde jag åka hem och sova lite innan jag hämtade dottern som då gick hos dagmamma vid ca kl 13,00. Dagmamman tyckte att hon skulle få stanna över middagen så hon kom in i gänget lite mer.
Nu går hon på dagis istället och jag är mammaledig just nu men snart ska man tillbaka till jobbet.
Finns här någon annan som jobbar lite udda tider och vet om det finns några regler som säger att man har rätt att sova och sen hämta tex efter middag.
Vad rörigt det blev
Nu går hon på dagis istället och jag är mammaledig just nu men snart ska man tillbaka till jobbet.
Finns här någon annan som jobbar lite udda tider och vet om det finns några regler som säger att man har rätt att sova och sen hämta tex efter middag.
Vad rörigt det blev