Jisses, jag börjar bli avancerad

FB_IMG_1646858355226.webp

Den är bara drygt 6 cm... Men tog 2.5 timmar att göra. 🙃

En liten rödhake.

Nu är det dags att ägna sig åt en ljudbok.

Visa bifogad fil 87120

Den är bara drygt 6 cm... Men tog 2.5 timmar att göra. 🙃

En liten rödhake.

Nu är det dags att ägna sig åt en ljudbok.
Hmm... grunden, fram och bakstycke, samt tråckla ihop den och fylla den, tog 2.5 timme... resterande pyssel, med ansikte, ögon, näbb och "kroppsjustering" tog nog 3-3.5 timme till.

Framåt kvällen, har den en kompis att prata med. Sen får vi se om jag gör några rödhakar till, eller om jag ska prova några talgoxar och blåmesar... Jag såg nämligen såna också med gratis mönster på pinterest.

Det är dags, att öppna upp "Fröken Rags pysselinstagram". Jag ska dra igång cricut youmaskinen igen nån dag. Jag har köpt lite vinyl och decoupagelack... Vi får se vad det kan bli av det. :)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 727
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar