Jisses hur kan man bara!!!

rubytoo

Trådstartare
Varning för starka bilder

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab

Hur kan man bara misshandla ett barn på detta viset?? Jag får ont i hela kroppen och samtidigt blir jag grymt arg. Hon skall vara extremt glad att det inte var hemma hos mig..

Men ärligt hur kan man??

Kommer aldrig någonsin att lämna bort Gustav till någon som jag inte känner väldigt nära, antingen åker han med eller så stannar jag hemma

Sv: Jisses hur kan man bara!!!

Varning för starka bilder

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6841318.ab

Hur kan man bara misshandla ett barn på detta viset?? Jag får ont i hela kroppen och samtidigt blir jag grymt arg. Hon skall vara extremt glad att det inte var hemma hos mig..

Men ärligt hur kan man??

Kommer aldrig någonsin att lämna bort Gustav till någon som jag inte känner väldigt nära, antingen åker han med eller så stannar jag hemma

Kan bara hålla med. Ofattbart :cry:

fyfan vilken jävla vidrig människa! jag vet inte ens vad man ska säga!
helt jävla sinnessjukt vriden... vände sig i hela magen.

Tårarna rinner här!
Det var det värsta!
Stackars lilla barn.. Hur kan man vara så ond? Var inte barnvakt om man nu tycker så illa om barn!!

Jag är helt lamslagen!

Inte konstigt att man bävar för att låta andra passa sitt barn!

Det var väl bara förra veckan som en pedofil härgade på ett dagis, enligt aftonbladet....

Blir mörkrädd! Hemska hemska värld..

Så fullkomligt vidrigt! Arma barn! :cry:

Gillade inte riktigt pappans kommentar om att det var tur att han inte visste det innan för då hade han förmodligen suttit i fängelse. Bättre då att ungen fick lite stryk? :grin: Gud vet hur länge det pågått?! :cry:

Men han menade ju på att det var tur att han inte såg hela bandet innan han avskedade henne för då hade han antagligen gjort något väldigt dumt. Han såg ju bara första delen och sen senare på kvällen så såg han den här delen där hon misshandlade barnet.

:angel: Jaha, jag får skylla på den överarbetande datorfläkten (och mitt upprörda tillstånd :crazy:)...

haha, lätt hänt ;)

Men apråpå händelsen så håller jag med om att den är otroligt vidrig, och det var en jävla tur att pappan bestämde sig för att installera den där kameran, vem vet hur länge det hade fått pågå annars..

Kunde inte ens se mer än en liten stund, fy faan! Jag blir arg, rädd och lessen. Hur skall jag våga vända ryggen till en sekund?

Har inte läst artikeln (sonen i knäet) men var tvungen att svara ändå.
det är helt obegripligt hur man kan misshandla ett barn. Fattar inte det:mad::cry:

Kan någon ge en resume av vad som visas på filmen? Jag kan inte se webb-tv med mitt snigelbredband..

Barnvakten går fram till det lilla barnet (11 mån?) som snällt sitter på mattan, och knuffar bryskt omkull det. Kastar en boll hårt i nacken. Kastar barnet ner i golvet... liksom, heeeelt oprovocerat, och bara sådär när hon går förbi. Jag såg inte så mycket dock ... klarar inte sånt där :(

Barnvakten går fram till det lilla barnet (11 mån?) som snällt sitter på mattan, och knuffar bryskt omkull det. Kastar en boll hårt i nacken. Kastar barnet ner i golvet... liksom, heeeelt oprovocerat, och bara sådär när hon går förbi. Jag såg inte så mycket dock ... klarar inte sånt där :(

Nejjj!!!! Jag ska inte titta på filmen, pallar inte sånt! :cry:

Tänk om nån skullle göra minsta lilla mot V, jag skulle bli heeelt gaaalen!!!!!

Och kan säga att aftonbladet (som lagt ut filmen) inte visar hela filmen för att dom tyckte det var så hemska bilder, alltså det finns ännu värre bilder på filmen som inte visas!!!

Åh fy fan. Hur är folk funtade. Känns som ren tur att jag inte kan se webb-TV i just det här fallet =/

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30