Glamoroza ox

Trådstartare
Jag har åkt på matförgiftning :crazy:

Åt pizza (skinka & räkor på) igår kväll och har nu på morgonen/förmiddagen sprungit maraton till dass.

Har inte startat tråden för att dela med mig av den glada nyheten bara för att, utan undrar om lilleman också beräknas få lida för min pizza igår?
Jag ammade honom i natt & i morse.

Sv: Jiihoo!

Stackare! :(

Enda trösten är väl att det brukar gå över fort...

Jag har aldrig överfört magsjuka eller annat vid amning. Men att amma kan vara jobbigt när man är sjuk.

Glöm inte att försöka dricka! Extra viktigt p g a amningen.

Det är ingen fara för lillen, mer än att det kan finnas mindre mat åt honom nu när du gör av med all sparad energi.

Svarar båda;

Skönt och höra, detta är inget jag önskar att min lille kille ska drabbas av. (el. någon annan heller för den delen)
Han har fått leva på någon flaska mer vällning idag är vanligt, så han verkar nöjd med det.
Jag var bara som sagt mest orolig över att han oxå skulle må dåligt.

Det verkar som om det har börjat mattats av nu efter en f.m med bakvägen & en ef.m med "spy som en katt".
Som tur är har sambon varit hemma (pappaledig) så han har kunnat ta hand om ungarna så att jag har kunnat må skit ifred & har kunnat sova 3-4 timmar:bow:

Nu sitter jag och knaprar på ett torrt knäckebröd & en kopp te.
Kanske inte det bästa, men det är iallafall något:grin:

Hoppas du mår bättre idag! Vilken pizzeria är det man ska hålla sig borta från? ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Igår åkte jag akut in till Ultuna med en av hundarna med vad jag misstänkte var en förstoppning/främmande föremål i tarmen men efter...
Svar
16
· Visningar
1 257
Senast: pepp
·
Relationer Vet inte om jag borde skriva på ungdom eller senior, men känner mig så vilsen nu så känner mig inte så gammal. I lördags så blev det...
2
Svar
26
· Visningar
21 094
Senast: Askur
·
Hästvård Igår förmiddag hittade jag min häst liggande i hagen (troligen sluntit via ett lerigt dike) Jag lyckades inte få henne att resa sig...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 471
Senast: Equidaem
·
Äldre Startar en ny tråd och förklarar hela händelseförloppet igen.. Jag har precis genomgått en medicinsk abort och anser nog att det...
Svar
6
· Visningar
4 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?

Omröstningar