B

Borkan

I slutet av april ska jag o pållen åka på vår första clinic! Äntligen har jag fått det bekräftat!

UJJ vad det ska bli spännande!
Det är hela 1,5mil hemifrån stallet....:angel:

Tre ridlektioner samt 2st teori. Förutom de andra spännande ekipagen förstås.. :banana:

Inga frågor ville bara skriva av mig lite så här mitt i natten :p

Jag ska ju "bara" gå upp 06,15 för att åka och titta på Borba imorgon...

Sv: Jihuu!!

Spännande!

Jag var också och tittade på Borba idag. Och blev så inspirerad att jag var tvungen att åka hem innan det var slut, och sadla på hästen :) Inte för att öva på piaff och piruetter precis, men ändå :rofl:

Det var kul att se så många glada och ambitiösa hästar. Bäst gillade jag den härlige friesern.

Fritz! Ja han var fiiin!! Härlig gungande galopp mmmm!
Vilka roliga bakbensaktiviteter han hade för sig i bytena, hihi! :rofl:

Jag träffar inte min häst förrän på onsdag - men då ska vi öva minsann!
INSPIRATION! :banana: :banana:

Hejsan.Ska du till ökna???det ska jag sista helgen i april.Det är min 11222222 clinic heeh men jag tar inte med min häst denna gång utan lånar en kompis pålle som behöver lite träning.Pm:a gärna om du vill "babbla"lite kurs.

Fritz! Ja han var fiiin!! Härlig gungande galopp mmmm!
Vilka roliga bakbensaktiviteter han hade för sig i bytena, hihi! :rofl:

Jag träffar inte min häst förrän på onsdag - men då ska vi öva minsann!
INSPIRATION! :banana: :banana:

Håller med dig...Fritte har en skitmysig galopp:) Jag har ridit honom flera gånger.

Liknande trådar

Äldre Ja nu är det äntligen dags för min första (efterlängtade) utomlands resa :D:bump: I slutet av april drar vi i väg till Cypern/Pafos (All...
Svar
17
· Visningar
3 638
  • Låst
Tjatter Det var bättre förr. Världen var full av spänning, mysterier, romantik! Naturen var vild, och människan förundrad... Nu? Nu är allt...
135 136 137
Svar
2 723
· Visningar
99 677
Senast: Mammas
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 419
Senast: Beritas
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 382
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II