Jensas vagnar

Sv: Jensas vagnar

Jag har en tunn korsnings ponny på 118 i manken :smirk:... Så frågan är om man skall ha shettis storlek?
Skall nog ringa han nästa vecka... Candys vagn är riktigt konstig, vill gärna ha en ny ;)

Mvh
Eran Emma

Men har gör väl till b-ponnys med? Du kan ju måttbeställa.

Du ska ju inte ha en i shettistorlek till en 118 cm hög häst. Det är ju ingen shettis, det är en b-ponny. Bara ringa och säga att den ska passa B-ponny. Ska inte vara några problem.

Wiiie, fick reda på att vagnen bara väger cirka 35 kg. Super, hoppas nu att man kan köra mini med den också.

Ja så bra! Jag träffar Christina (hon med vagnarna) i helgen, vi skall tävla seriekörning. Så jag kan fråga henne om det då.

Oj! Detta verkar ju vara en kanonvgan, speciellt om den är så lätt!!! Håller på att köra in min lilla shettis och letar efter en lätt bra vagn till hyfsat pris som man ev. senare även kan tävla med... Finns svängel med? Fästen för draglinor? Eller har ni fixat det själv??:bump:

Frågade du henne? :idea:

Nu kommer det äntligen ett svar! Hon kör sin mini på 82 cm med den vagnen med fädring ibland. Det går, den passar o så, men hon föredrar den andra som förmodligen är lite lägre, utan fjädring. Hon tycker Lisa drar den bättre. Till hennes andra shettis så funkar den alldeles utmärkt.

Du fick gärna prova den med din shettis om du ville o har möjlighet.

Oj! Detta verkar ju vara en kanonvgan, speciellt om den är så lätt!!! Håller på att köra in min lilla shettis och letar efter en lätt bra vagn till hyfsat pris som man ev. senare även kan tävla med... Finns svängel med? Fästen för draglinor? Eller har ni fixat det själv??:bump:

Det är bara att säga till så får du med en svängel o fästen för bakselen.

Du har fått svar på ditt pm nu...

Vet du varför hon föredrog den andra?

Vår bil har ingen dragkrok :( Hon ska inte ner till Åstorp snart?

Hon tyckte Lisa drog den bättre. Du kan få hennes nr så kan du ringa henne om du vill veta mer, det är kanske lättare.

Vi pratade just om det, men vi skall till Krapperup snart o tävla seriekörning, det är väl det närmaste. Tror inte att vi skall till Åstorp o tävla något mer i år. Men jag hade gärna åkt ner o tränat maraton en gång ganska snart o då kanske hon följer med.

Hör av er om ni ska komma ner snart!
Jag fnular vidare angående rockarden.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Lavinia
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
296
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka