Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Sparrisen123

Trådstartare
Tips på svensk butik där jag kan hitta det?
Jag har kärat ner mig helt i den här jackan men skulle vilja hitta i svensk butik så jag kan prova, för det är inte riktigt "min stil" så jag vet inte hur det ser ut på :o Har nu några idéer om var det kan finnas?

Sv: Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Tycker jag ser sånna lite överallt. B.la Åre skidsport har en liknande om du har vägarna förbi :D
Annars kolla i butiker med typ snowboard kläder :)

Sv: Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Hehe, nej där har jag inte vägarna förbi :p Men affärer med mer sportkläder har jag inte tänkt på, ska kolla där!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är otroligt trött på min jättedåliga datorryggsäck. Den är för liten och tyngdpunkten är helt fel, bär man den bara med en rem...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
756
Senast: Åsa A
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka