Jeans å sånt...

Tussemaja

Trådstartare
Vart köper folk sina jeans? Måste väl finnas andra modeller än klassiskt wrangler - som passar mig urdåligt...:(
Goa ridjeans - westernstuk förståss - helst stretch - för oss lite mulliga- tips mottas tacksamt!

Sv: Jeans å sånt...

på stadium har de både blend och wrangler jeans som är stretchiga och finns i lite större storlekar :)

Tack för tips! Mera! Jag anser att det är viktigt att insidan har enkelsöm...För bekvämlighetens skull...

jag raggar ridjeans på "vanliga" affärer jag, o har nog itne wrangler...alls...
min kommer väl typ från H&M, JC mm
prova prova o sen hittar man något som sitter bra o verkar bra, fungarar de inte till häst kan man ha de nånannanstans o prova vidare...
jag är oxå en sån som inte hittat nån wrangler elelr liknande "western" märke som sitter skönt...men kanske i framtiden så...

He he, jag det har jag åxå gjort - tills nu. Allt i jeansväg har "krymt" ...;)

Vart köper folk sina jeans? Måste väl finnas andra modeller än klassiskt wrangler - som passar mig urdåligt...:(
Goa ridjeans - westernstuk förståss - helst stretch - för oss lite mulliga- tips mottas tacksamt!

Jag använder Filippa K Jeans. De har fint western stuk, stretch, boot cut och enkla innersömmar.

Eftersom jag bor i Gällstad som är känt för alla sina outlet butiker med märkeskläder, så handlar jag där. Här finns även en Blend butik och så kan man köpa Wrangler. Men Filippa K är oslagbara.
Sist köpte jag tre par för 30 Kr. Det är sant 30 spänn! Org pris var ca 1300 st.

Roperjeansen från Lonesome Pine är dem enda jeansen jag använder i stallet nuförtiden!
:)

jag rider i Cheap Monday, inhandlade på rea för ca 50-150kr ;) (ord. pris. ca 400-800kr)

Hmmm, hittar överhuvudtaget inga jeans på Lonesom Pine...?

Hmm, lustigt! Dem har iallafall en sort vet jag... Visserligen har dem nyligen gjort om sin hemsida så dem kanske inte har hunnit lägga upp dem där än!?
:bump:

*kl*

Slänger in en liten följdfråga, har ni jeansen innanför eller utanför bootsen? Om utanför, hur hittar ni byxor som är så vida att det funkar?

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 286
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 173
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 759
Senast: lizzie
·
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
1 116
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka