Jävla ungar!!

D

diving-leber

Hur gör man enklast med dotterns kompisar som inte längre får vara med henne men som skriver riktigt fula saker på msn??

Dottern är borta i kväll hos sin kusin men jag är ute på internet och nog f-n kommer det en mängd riktigt elaka saker på msn till min dotter..:confused:

CP unge,fy fan vad ful du är,vi hatar dig,vad du är vidrig,hatar dig,du är så jävla dum i huvudet osv...
Ringde till ena tjejens mobil efter att jag hade svarat på msn att dottern inte var hemma utan att det var jag som var ute på datorn och om dom inte la av så skulle jag ringa deras föräldrar..

Tja tjejen svarade, inte mamman och var skit otrevlig och sa att det var min dotter som jävlades med dom,men som jag sa hon är ju inte ens hemma utan i stallet och där har vi ju ingen dator utan det är ju mig ni skickat massa elaka msn inte till dottern.Mer tjafs och jag blev sur och upplyste ungen om att jag kommer prata med hennes mamma om hon inte lägger av:mad:Jag är så jävla arg!!Har inte folk någon koll på sina úngar nu för tiden??:confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jävla ungar!!

Tyvärr är det nog faktiskt väldigt vanligt numer med mobbing och elakheter via sms, msn och liknande. Det kan (hemskt nog) utföras utan någons vetskap. Förstår att du är arg, skulle spara det kompisen (nåja "kompisen") skrev och visa för dennes föräldrar. Ta ett allvarligt snack med personen/personerna och föräldrarna.

Dessvärre har nog många föräldrar ingen som helst koll vad deras barn gör på datorn och med mobilerna.
 
Sv: Jävla ungar!!

Har inte folk någon koll på sina úngar nu för tiden??:confused:
Förvånansvärt många, svar nej! Inte klokt! Jag föredrar att vara en bitchmamma, sonen får inte ens ha dörren stängd när han är på datorn, jag vill se och höra allt! :devil:
 
Sv: Jävla ungar!!

Ja får nog göra det men tycker ändå att det är för jävligt!!!

Hade en annan gjort något liknande så hade det blivit en månads utegångsförbud:mad:
 
Sv: Jävla ungar!!

På MSN är det väl bara att spärra de som är dumma! Då kan de inte skicka något!
Om det inte går att prata med dem så anmäl dem för telefonterror och byt sedan nr.
Se till att dottern är också införstådd att bara ge det nya nr till de hon absolut litar på och är snälla.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 963
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 295
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 458
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 747
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp