Jättestor bild på pc?

alazzi

Trådstartare
Min bild på Buke har blivit jättestor plötsligt. Märkte att det var något konstigt när jag scrollade. Bilden blev större när jag scrollade nedåt och mindre åt andra hållet. Ingen annan sida har ändrat storlek. Webläsare är Chrome.

Senast ändrad:
Håller du ner ctrl och scrollar samtidigt ändrar du storlek. Finns det ett litet förstoringsglas uppe i högra hörnet och det står återställ så går sidan tillbaka till 100% om du trycker på den. Ändrar även storlek om du trycker ner hjulet samtidigt som du scrollar.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 806
Senast: lizzie
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Ketrawzc
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just... 2
Svar
30
· Visningar
5 099
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag har tänkt göra den här tråden ett tag men inte kommit till skott. Jag har skämts, känt mig dum och fånig, medverkande, "jag får... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 221
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II