Jasons hemsida klar

Sv: Jasons hemsida klar

Våra vovvar är lite släkt! :)
Kolla här:
http://user.tninet.se/~fkj383s/

Min kommentar om din bakgrund är att, om du skall ha den bakgrunden så lägg i Body taggen <Bgproperties="Fixed">
Så kan man scolla till vit bakgrund, som det är nu så är texten svår att läsa överallt.
 
Sv: Jasons hemsida klar

Jo jag såg det. Får se om jag kan fixa det sen.

Tittade på din sida, den var fin. Ja dom var lite släkt :D
 
Sv: Jasons hemsida klar

min dator fungerar inte normalt, den kommer inte upp :crazy: & jag var för korttänkt för att orka gå in på din profil å titta :p
 
Sv: Jasons hemsida klar

Álin skrev:
Fin sida :d :)
Hur fixade du stamtavlan?
Det var jag, hennes sambo, som satt å trixade med den i photoshop i en 20-30 min innan allt lirade som jag ville....hade aldrig gjort sådant förr så jag körde på känn..och bra blev det .....väl... :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: Entourage
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 162
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 720
Senast: fejko
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 111
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp