Jälla, Strömsholm?

R

Real_Life

Nån som gått på nåt av det? Strömsholm, då menar jag den "vanliga" linjen, inte elit-grejen ;)
Ungefär vilka poäng krävs för att komma in där?

Sv: Jälla, Strömsholm?

Hej hopp..
jag har gått på Jällanaturbruks gym. Rekkomenderar stort =)...

Ok :)
Kan du berätta lite om hur det är och så?

Intagningspoängen i höstas var 250 poäng för ridgymnasiet (inte elit) Ganska mycket alltså.

Jag har gått på Jälla. Rekommenderar den om man inte satsar på sin ridning utan "bara" vill passa på att rida under skoltiden.

Mkt bra lärare i alla ämnen, mkt bra sammanhållnng..
dock är dte lite ridning i ettan, men ökar med tiden.. man rider var tredje veckA i ettan, mot slutet varannan vecka.. men man får mkt teori, och bra grunder... bra hästar och bra hästlärarae..

Tummen upp för MATS och VERONIKA =)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: movi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka