Jalla Jalla!!!!!!!!!!

Koppen

Trådstartare
Var på GeKås i Ullared igår, och köpte 2 par jodphursbyxor från Horka igår!! :eek: :eek:
Satte i halsen när jag såg vad andra butiker tar för dem! Jag kände ju bara igen märket, så jag köpte två!

Snacka om fynd!! :banana:

Sv: Jalla Jalla!!!!!!!!!!

ska dit nästa vecka!!!!:rofl:
har redan paxat 2 st ridbyxor:)
min kommpis hade också varit där
ock köpt jodphursbyxor skitt billigt!
:bow: :bow:

jag såg att de ligger runt 1800-2000:- på internethandeln! :eek:
(Horka alltså

:rofl:

249:-!
a100.gif

Är det verkligen Horka? När jag var där senast hade dom ett "eget" märke som hette Horda eller något liknande. Är det orginalet så har du ju gjort ett riktigt fynd. Det är värt en resa dit bara för byxorna :)

... som också har en "snikmodell" för runt 900,- för alla kostar inte från 1500,- och uppåt. Fast det är ju ett fynd ändå!

Tss, och jag som var där samma dag hittade inga islandsridbyxor alls. Men iofs hade nog dom varit för korta ändå.
Dock hittade jag ett par 230 grams boots för 10 kr :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 738
Senast: tara
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 207
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka