Jakten har börjat!

MayGrace

Trådstartare
Mina ridstövlar har valt att ge upp efter 5-6 (?) års användande. :cry: Så nu börjar jakten på ett par nya då jag saknar att rida i stövlar. Problemet är att jag har korta tjocka ben :devil: Läst massa gamla trådar här på Buke om just det, och många tycker man ska beställa måttsydda men nu är tyvärr min budget för liten för det :grin: Jag har haft ett par Rimfrost rider från MH som jag vart mycket nöjd med, har kunnat ha dem året runt och i för som jag bara skogsrider och dressyrar lite hemma så har det passat mig utmärkt.
Har noll koll på marknaden av stövlar, vet att H*öks stövlar går bort direkt då det är för smala för mina ben! :crazy:
Så nån som har lite koll? ;)
 
Sv: Jakten har börjat!

Hm jo det har jag, men vill helst prova innan jag beställer nått! Här omkring så har vi bara Hööks som hästsportbutik! Hade helst köpt ett par likadana som jag redan har då jag är super nöjd med dem, men hittar dem ingenstans så det kanske har slutat sälja dem :crazy:
 
Sv: Jakten har börjat!

Köp ett par till MH Rimfrost då? En snabb googling gav flera träffar på ÅF som säljer dem.
Även min lokala ridsportsbutik säljer dem.
 
Sv: Jakten har börjat!

Okej! Aha har inte hittat nått när jag sökt därför jag trodde det hade slutat med dem! :eek:
Ska googla på en gång :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 417
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag har börjat rida igen på ridskolan. Jag har provat på rida och jag älskade det. Så..jag ska fortsätta. Men insett jag behöver köpa...
2
Svar
26
· Visningar
2 629
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 089
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 735
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp