Daff
Trådstartare
Åh vad less jag är på vädret här uppe i norr just nu, det har snöat och blåst i 6 (?) dagar i sträck. Sånna här tider känns det faktiskt riktigt jobbigt att ha hund, bara tanken på att helst ska det spenderas ca 2 timmar utomhus i detta väder kan få mig less
.
Jag brukar önska att jag hade en nakenhund istället för en Lapphund när det är sånt här väder
.
Vad gör ni med era hundar när det är dåligt väder? Är ni utomhus lika mycket iaf? Om inte, vad sysselsätter ni hundarna med inne?
Zappa har fått roa sig med en pantflaska med godis i, samt att vi har tränat lite trick. Tyvärr är min klicker försvunnen just nu, så det är inte riktigt läge för att lära in nya saker.
Tips och andra reflektioner angående hundar och väder är varmt välkommna
Anette
Jag brukar önska att jag hade en nakenhund istället för en Lapphund när det är sånt här väder
Vad gör ni med era hundar när det är dåligt väder? Är ni utomhus lika mycket iaf? Om inte, vad sysselsätter ni hundarna med inne?
Zappa har fått roa sig med en pantflaska med godis i, samt att vi har tränat lite trick. Tyvärr är min klicker försvunnen just nu, så det är inte riktigt läge för att lära in nya saker.
Tips och andra reflektioner angående hundar och väder är varmt välkommna
Anette