Jaha och jag vill veta hur Ekenryttarnas bana ser ut?

Novali01

Trådstartare
Någon Östgöte som kan upplysa en oinvigd Bästgöte huruvida denna bana är lämplig för vacker 5-årig skimmel som vill ut och lufta sig i 100-klass i höst?:D:rofl:

Sv: Jaha och jag vill veta hur Ekenryttarnas bana ser ut?

Någon Östgöte som kan upplysa en oinvigd Bästgöte huruvida denna bana är lämplig för vacker 5-årig skimmel som vill ut och lufta sig i 100-klass i höst?:D:rofl:

Ekensbana är fin. Dom har precis röjt iordning den med nya hinder och rustat upp dom gamla. Visst är det väl ingen Elitbana kanske, men jag gillar Ekens terrängbana ;) Min lilla D-ponny gick 0,90 klassen där för ridhäst utan problem och tyckte det var superkul! Framridningen är dock lite dålig, men dom fixar nog till den också till tävlingen :)
Självklart kan din 5-åring gå 100-klassen där ;D

Banan är fin och det finns stora planer på upprustning till höst. Jag ska debutera där men 2 hästar.
Tror absolut att din 5 åring kan gå 1 m där

Jag tror nog att ja varmt kan rekomendera ekenryttarnas bana :D
Jag är hemmaekipage och jag och min d ponny har hoppat de flesta hindren där utan svårigheter fast vi bara startat debutant än så länge. Det brukar vara ganska schyssta hinder ;)

Ska bli kul att se om det är ngr fler bukisar som ska dit som ja kan kolla på :bump:

jag har bara tränat där, en gång förra sommaren. Då tyckte både jag och tränaren att vissa hinder var felbygda. Markbommar saknades, mm. Men som sagt, jag har inte tävlat där så jag vet inte..

jag har bara tränat där, en gång förra sommaren. Då tyckte både jag och tränaren att vissa hinder var felbygda. Markbommar saknades, mm. Men som sagt, jag har inte tävlat där så jag vet inte..

Äsch det säger du bara för att du är rädd för konkurrens...:devil:För visst har du tänkt att gå ned 1 klass för att vinna lite mer???:angel:

Jag tycker banan är trevlig, de flesta typhinder finns.
Det är dock inte toppenunderlag och lite krokigt ibland inne i skogen.
Anläggningen är kanon, bra dressyrbanor, jättefin stor hoppbana på gräs (tål regn mkt bra) med bankar, pulvermangrav och vatten. Inga avstånd att tala om.

Liknande trådar

Avel OBSERVERA att jag gärna ser att den här tråden INTE spårar ur till att handla om lämpligheten att betäcka stoet eller ej. Jag är...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 220
Senast: CATTY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar