L

Lisa_

redigera en låt. Kan man göra det med nåt program som finns på datorn? eller nåt man kan ladda ner från nätet?

Måste verkligen fixa till en låt..
 
Sv: jag vill

Du råkar inte ha Nero Burning Room (program för att bränna CD-skivor). Till det följer det i vissa versioner med ett helt okej program som heter Wave editor (jag tror det heter så i alla fall). Kolla om du har det. I sådant fall kan du använda det. Med mp3-spelare kan det också följa med enkla redigeringsprogram.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
122
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 897
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp