Sv: Jag vill slå ett slag för oljan!
Underbart!
Då ska jag skaffa två sprayflaskor nästa gång. En för ren olja och en för balsam/vattenblanding. Båda två ska testas mot statiskt elektricitet som besvärar min häst alal dagar om året då det inte rengar =/
Olja i pälsen fungerar mot det nämligen men jag har det i nuläget på en (separat, blir skitäcklig...) borste som jag försöker stryka ut oljan lite jämnt med. Det är dock SVÅRT som fan. Så tack för tipset om sprayflaska, jag tänkte inte ens tanken att testa för trodde som wrangler att det inte alls skulle gå. Balsam/vattentipset har jag oxå läst på buke
Nej det är inte för tjockt, var också lite "rädd" för det men det blir en fin och jämn dusch från den Det är en helt vanlig sprayflaska som jag grävde fram i en 10kronorslåda i nån mataffär, funkar super!
gogo; sån häst har jag också haft, han tycktes känna på kilometers avstånd om det var olja i mat eller vatten och då gick han inte i närheten av det Tror dock att det i hans fall kan ha haft med att göra att han haft kolik flera gånger under en period och då fått olja slangad ner i magen. Tror det kan ha avskräckt honom, men det är bara en teori. Vet inte om de kan koppla på det sättet.
Underbart!
Då ska jag skaffa två sprayflaskor nästa gång. En för ren olja och en för balsam/vattenblanding. Båda två ska testas mot statiskt elektricitet som besvärar min häst alal dagar om året då det inte rengar =/
Olja i pälsen fungerar mot det nämligen men jag har det i nuläget på en (separat, blir skitäcklig...) borste som jag försöker stryka ut oljan lite jämnt med. Det är dock SVÅRT som fan. Så tack för tipset om sprayflaska, jag tänkte inte ens tanken att testa för trodde som wrangler att det inte alls skulle gå. Balsam/vattentipset har jag oxå läst på buke