Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Det fick bli cheesecake idag också för det bara tog tvärstopp vid tanken på någon annan mat. Varför kan min jävla kropp inte bestämma sig för kokt potatis eller något annat billigt 😫

Jag har sovit dåligt så jag är totalt slut idag, men jag har lagt ut en annons på Pärlas mat för jag vill inte slänga när det finns mat för 750kr kvar och så har jag tvättat en maskin lakan som jag ska gå ned och lägga i torktumlaren nu och slänga in en maskin till. Får se om jag orkar lägga ut någon mer annons när jag kommer upp igen. Jag verkligen MÅSTE duscha idag också för jag har inte orkat hämta ut nya p-ringar så jag är som en flottboll 🤢

Det är en som har skickat och frågat hur jag bygger mina utställningsplattor. Det är jag inte alls särskilt pigg på att berätta, men jag vill inte vara otrevlig heller

Det är en som har skickat och frågat hur jag bygger mina utställningsplattor. Det är jag inte alls särskilt pigg på att berätta, men jag vill inte vara otrevlig heller

Jag skulle helt enkelt låtsas att jag inte sett meddelandet. Är det en utav dina "vänner" på sociala media?

Vet inte om du lagt ut någonting om Pärla, men folk borde fatta att du inte orkar svara på annat när du sörjer, tycker jag.

Jag skulle helt enkelt låtsas att jag inte sett meddelandet. Är det en utav dina "vänner" på sociala media?

Vet inte om du lagt ut någonting om Pärla, men folk borde fatta att du inte orkar svara på annat när du sörjer, tycker jag.
Det är en jag har som vän på Facebook och umgås med på utställningar så ingen som är okänd. Hon håller på med utställningsplattor till NM och undrar hur jag fäster benen. Jag förstår ju att någon annan passar på när inte jag klarar att bygga något, men jag är ändå jätteledsen över det

Jo, jag har lagt ut om Pärla på Facebook, men det är ju lätt att missa

Jag är jättehungrig, men vill fortfarande inte ha något jag har hemma och jag har faktiskt inte råd med mer cheesecake så jag får väl vara hungrig till kroppen går med på att äta något annat. Jag har massor av alternativ hemma men inget duger 😫 Och inte blir det bättre av att sodastreamen gick sönder igår så jag har inget kolsyrat vatten och just nu är kolsyrad saft och läsk det enda jag klarar att dricka tillräckligt mycket av

Jag är jättehungrig, men vill fortfarande inte ha något jag har hemma och jag har faktiskt inte råd med mer cheesecake så jag får väl vara hungrig till kroppen går med på att äta något annat. Jag har massor av alternativ hemma men inget duger 😫 Och inte blir det bättre av att sodastreamen gick sönder igår så jag har inget kolsyrat vatten och just nu är kolsyrad saft och läsk det enda jag klarar att dricka tillräckligt mycket av

Kan du testa att bara äta en liten bit av något annat? Ibland kan det hjälpa att liksom "komma igång" när man har kört fast sig och inte klarar äta....

Kan du testa att bara äta en liten bit av något annat? Ibland kan det hjälpa att liksom "komma igång" när man har kört fast sig och inte klarar äta....
Lyckades tvinga i mig två rostemackor och lite te med honung för jag var så hungrig att jag var helt vimmelkantig. Det smakade verkligen inte gott men nu har det åtminstone slutat snurra. Måste äta något mer innan jag går och lägger mig men det får bli ett senare problem

Jag gick och köpte cheesecake när jag varit ute med hundarna. JG är så oduglig 😭
Nä vet du vad.
Du är minst sagt duglig. Du kämpar med sjukdom, din vän har hastigt lämnat dig i stor sorg. Du kämpar som en galning för att hålla nästippen över vattenytan och trots allt detta så bet du ihop och fixade så hundarna fick komma ut och att du fick något i magen.
Oavsett vad du själv tycker så anser jag att du är gör massor av bra saker, du är en kämpe. Och jag hoppas att du själv med tiden också kommer kunna se allt bra du gör. ❤️

Senast ändrad:
Nä vet du vad.
Du är minst sagt duglig. Du kämpar med sjukdom, din vän har hastigt lämnat dig i stor sorg. Du kämpar som en galning för att hålla nästippen över vattenytan och trots allt detta så bet du ihop och fixade så hundarna fick komma ut och att du fick något i magen.
Oavsett vad du själv tycker så anser jag att du är gör massor av bra saker, du är en kämpe. Och jag hoppas att du själv med tiden också kommer kunna se allt bra du gör. ❤️
Jag gör knappt något rätt och jag är verkligen ingen kämpe. Jag kämpar för att jag måste och inte för att jag vill 😞 Men det jag vill göra klarar jag inte att kämpa för ens en minut för jag får panik och ångest för allt 😞

Jag försöker lägga ut annonser men det går dåligt. Jag har bara fått ut ett armband och två chokers och sedan tog det stopp. Sitter på golvet med grejerna framför mig och ändå går det inte. Jag blir så arg! Inte kommer jag att komma iväg till praktiken heller och jag har fortfarande inte duschat trots att jag känner mig som världens äckligaste flottboll

Jag hade velat duscha, byta lakan i sängen och sova resten av dagen, men jag HATAR att duscha och nu är jag så äcklig att jag kommer behöva skrubba mig röd och så det svider i skinnet för att känna mig ren. Lär inte bli kul att borsta håret heller för tror inte att det är borstat sedan jag duschade förra gången

Har både lyckats duscha och byta lakan, men jag får inte ordning på bäddmadrassen så den är knölig. Hela jag svider och det är obehagligt men då vet jag iallafall att jag är ren. Tyvärr har jag inga rena slashaskläder och mina leggings är för små så vet inte riktigt vad jag ska sätta på mig för jag tycker inte om att ha vanliga kläder när jag bara är hemma så får försöka tvätta ännu mer. Har bara lyckats tvätta madrassöverdraget och lakan denna veckan.
Så nu har jag jättemycket ångest för vikten igen för att leggingsen inte passade 😭

Har både lyckats duscha och byta lakan, men jag får inte ordning på bäddmadrassen så den är knölig. Hela jag svider och det är obehagligt men då vet jag iallafall att jag är ren. Tyvärr har jag inga rena slashaskläder och mina leggings är för små så vet inte riktigt vad jag ska sätta på mig för jag tycker inte om att ha vanliga kläder när jag bara är hemma så får försöka tvätta ännu mer. Har bara lyckats tvätta madrassöverdraget och lakan denna veckan.
Så nu har jag jättemycket ångest för vikten igen för att leggingsen inte passade 😭
Du behöver verkligen inte skrubba så att det svider för att bli ren, och då förstår jag verkligen varför du hatar att duscha. Det räcker så gott med att stå under varmt vatten och ev tvåla in sig med lite duschtvål.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 496
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama