Jag vill ha en muskelknutte!

Sv: Jag vill ha en muskelknutte!

Inte smakligt enl min herre ,går endast ner med MYCKET havre och betfor .Överhuvudtaget gillar han inte Hippo alls, muslin var sådär enl honom .så du får nog fortsätta slita ditt hår.
 
Sv: Jag vill ha en muskelknutte!

Hippo ALfa är det smakligaste fodret jag vet. Tom de som inet gillar pellets brukar gilla hippo alfa, det är små pelletar det gillas bättr eän tex kraffts stora.
 
Sv: Jag vill ha en muskelknutte!

Ser ut som våra fullblodsherrar tycker samma sak om små pellets, börk och bort. Hela gårdagens kraftfodergiva kvar i krubban (kul att slänga ut pengarna på gödselstacken, vi gav faktiskt allt till kräftorna) (kanske får vi bodybuidade hummrar i höst?).

Förut har han i alla fall petat ut müslin ur pelletsen, nu ratar han allt. Måste vara lukten på Hippos foder?
 
Sv: Jag vill ha en muskelknutte!

Jag tycker Alfan är toppen. Mycket högre värde på i princip allt om man jämför med Groov som ska vara likvärdig.
 
Sv: Jag vill ha en muskelknutte!

jag har alltid varit nöjd med Hippo Alfa.
Jag har gett det till min pålle som haft svårt att sätta muskler och hålla hullet, och Alfan + Lucern hack har varit vår räddning.
Men, häromdagen så har han börjat rata Hippo Alfan..

Jag har provat att ge torrt i stället för att blöta det,
Jag har provat med att inte blanda med vetekli
Jag har provat att istället blanda med betfor..

Pållen vill ändå inte ha det. Varför?
skumt...
 

Liknande trådar

Foder & Strö hejsan jag skulle kolla vad man kan ge för foder till en väldigt svårfödd häst hon får just nu 3,5 L groov 125 om dagen plus 1,5 L...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 741
Ridning Vet inte om jag skall lägga den här tråden under Ridning eller Foder eller om den kan ligga här? Moderator är självklart fri att flytta...
2
Svar
21
· Visningar
2 804
Senast: MaritH
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 252
Senast: Nielaa
·
Foder & Strö Nu ger jag snart upp med min stärkelse känslige häst :banghead: Han är en nordis travare som reagerar på stärkelse och han får...
Svar
19
· Visningar
2 718
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp