Jag vill ha en "bajssugare"

mariajonsson

Trådstartare
Ja, till och med jag fattar att det inte kan heta det. :D Ni vet en sån jättelik damsugare som man kan suga hästskit med i hagen. Jag känner att det är nåt jag verkligen skulle behöva. Men vad heter en sådan tingest? Jag har googlat på det mesta jag har kunnat komma på men utan resultat.

Så är det någon som vet så blir jag jätteglad!

Maria

Sv: Jag vill ha en "bajssugare"

Tror den heter paddocvac men är ej helt säker kan vara mellanslag mellan paddoc och vac

Jag brukar alltid få upp en annons om dom när jag söker på "nordsvensk" på Blocket. :p

http://www.betesrenser.se/cub.php

Fördelen med denna är att man slipper sitta och hålla hela slangen själv. Det är lungt nog som det är, så man är glad för upphängningsarmen när man hållit på ett tag ...

Den rymmer mycket också, och det behövs, för man blir väldigt varse om hur mycket en häst kan skita på en dag.

KL

Någon som har erfarenhet av hur den ær att anvænda i boxen?
Går det något snabbare?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 603
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka