Jag vill börja tävla

M

Mirrah

Jag vill börja tävlia i distans, men har ingen aning om hur jag ska gå till väga. Hästen jag skulle vara medp å är en d-ponny eller liten häst, arabiskt fullbod, hingst, 7 år. Hur ska jag göra?
Bor i Skåne.

Sv: Jag vill börja tävla

Jag skickar ett PM till dig hur du når distriktsgrenledaren för distans i Skåne.
// Linda

*lånar knapp*

Vill åxå prova på distans men vet inte hur jag ska göra!
Läst alla sidor jag kan hitta på internet om distans å vet lite.
Så jag undrar om det inte finns nån man kan prata med typ i nån distansförening lr något i närheten av skaraborg??

Nån som vet?

Gilan skrev:
*lånar knapp*

Vill åxå prova på distans men vet inte hur jag ska göra!
Läst alla sidor jag kan hitta på internet om distans å vet lite.
Så jag undrar om det inte finns nån man kan prata med typ i nån distansförening lr något i närheten av skaraborg??

Nån som vet?

I Skaratrakten har man ju alldeles nyss startat en ny distansklubb som heter Billingens Distansryttare. Där kan du nog prata med Gitz Johansson. Lätt att hitta i katalogen säkert, vill inte sätta ut numret här.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 251
Senast: Grazing
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka