Jag tror jag dör..igen

S

Supersonic_

Ibland har man framme kameran i rätt ögonblick, jag inhandlade en tröja åt hunden i GBG, den var så söt att jag inte kunde låta bli. Provade den på hunden då jag kom hem och det såg ut såhär :rofl: :rofl:

ee8b7caa33665e031ba416b4eb918d94_480_640.jpg


Tänk er att hon är miiiiiniliten också :rofl:
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

guuuud:eek: den vill man inte möta i en mörk gränd....



nu när jag tänker efter inte en solig dag på stranden heller:rofl: :love:
tyckte hon/han inte om den?
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

:eek: :rofl: :rofl: :rofl: :bow:
Ursäkta men fy vad ful h*n är!:rofl: :angel:

Snacka verkligen om att fota i RÄTT ögonblick haha:p
Men tröjan verkade dock ingen större hit,va?

Helt klockren-måste visa den för killen!
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

Pappas kommentar var att han förstod hunden, *skratt*
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

Haha det var faktist inte tröjan hon surade på, när man "umgås" med henne (dvs, pratar, klappar, fotar, u name it!) får iiiinga andra hundar komma i närheten, för hon är väldigt självisk. Och just när jag satt på golvet kom en av dom stora hundarna och satte sig brevid mig och nära henne och hon blev jääääättearg :rofl: Men hon är ganska söt som litet rödluve-monster :rofl: Tröjan lär inte bli välanvänd men det var värt att köpa den bara för det där kortet! hahah
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

:rofl: På något sätt känns din hund som om det är mer troligt att Gremlins är baserad på dens ras än på Papillons.
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

DUDUDU! Jag såg dig på skandinavium. Jag blev så chockad så jag stod o stirrade en stund. Hahahah känns så overkligt då man ser någon från internet i verkligheten :D
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

Haha för ett tag sen hade djurskyddet möte i vårt vardagsrum, en av tjejerna/tanterna sa genast hon såg henne "aaah, en gremlin!" :rofl:
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

hahaha.. :D

jag blir alltid sedd på scandinavium men ser aldrig någon själv. :p
(fast jag tror jag såg någon i år... men minns inte vem det var jag tror att jag såg.... :confused: )

närvarhur?
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

Du stod i MC Donalds kön :D I fredags tror jag det var? Eller det var inte alls MC donalds, det var det som var mittemot! Tror jag.
 
Sv: Jag tror jag dör..igen

någon mcDkö stod jag inte i... inte mittemot heller, fast jag vet inte vad du menar med mittemot mcD heller förståss?

stod vid en sån kiosk både i kö och brevid kön när vännerna stod i kö och sen vid ketchupen o det medans vännerna åt... kanske?
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 775
Senast: Tiffany
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 719
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 225
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp