Jag tar dom gärna!

Sv: Jag tar dom gärna!

Nämen fy!:eek::cry:

Verkar nästan som det är en privatperson..? Har ingen aning själv dock..

Får gärna komma o bo hos mig! Min lillcollie skulle tycka det vore superkul med en kompis hemma också..!

Tvi för vanvård!:mad:

Vi köpte våran ena hund från Grästorp för ca 10 år sedan. Innan vi ringde den kenneln hade vi pratat med en liten kennel i Vara, de verkade inte så seriösa vilket gjorde att vi sökte efter annan kennel.

Tänk om det är samma?!

Jag ska ringa till Hundskyddet imorrn iaf.

Åh så fina de är :love: Visade mamma (collie-älskare), hon sa tänk om man hade bott på landet!

Usch fy fan, stakarns hundar:cry:

känner till personen...Tur att de äntligen fått hjälp, stakarns, stakrns hundar. Men nu kommer dem få det bra i nya hem:love:

Jag hoppas att de kommer till kunniga personer bara.
Collien är ingen trevlig hund om den är nervös/aggressiv :crazy:
Men jag hoppas för voffarnas skull att det blir bra :love:

Som några skrivit så var det en kennel, men som gått ur eller blivit avstängd ur SKK.
En människa som har avlat precis hur som helst och som förr ställde ut mycket på inofficiella utställningar. Sen sålde hon hundar genom att säga att de vunnit mycket och kunde visa upp sina rosetter från dessa utställning :crazy:

Såg henne på dessa utställningar förr, och är en helt klart speciell person...

*kl*
Låter som ett ärende med en annan kennel som var uppe får några år sen... Tyvärr så upprepas sådan här saker då och då eftersom folk köper därifrån för att rädda hundarna, vilket bara leder till att kenneln fortsätter...

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 512
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka