"Jag tänkte att gruppen skulle gilla detta"

Silver Girl

Trådstartare
Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer råkar använda exakt samma ord.
Är detta något som facebook lägger till när man delar något i en grupp? Har inte sett det när jag själv delat något, men gör det väldigt sällan. Men skulle inte uppskatta att det ser ut som jag skrivit något jag inte gjort. Just detta är ju ganska allmängiltigt, men går det att göra med en formulering så går det ju med andra också.
 
Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer råkar använda exakt samma ord.
Är detta något som facebook lägger till när man delar något i en grupp? Har inte sett det när jag själv delat något, men gör det väldigt sällan. Men skulle inte uppskatta att det ser ut som jag skrivit något jag inte gjort. Just detta är ju ganska allmängiltigt, men går det att göra med en formulering så går det ju med andra också.

Facebook föreslår det när man delar något till en grupp. Jag brukar radera det men det är nog många som missar det
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Lavine
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp