Jag ska para min ena hona, men...

D

dockan_

Det är så att jag har 2 honor som går tillsammans. Saga & Dockan heter dom.. Och jag har nu bestämt för att så småningom para Dockan.. Men när man ska para marsvin så ska dom ju bo typ med hanen i 5 veckor.. men under den tiden.. Ska Saga bo själv då? Eller hur blir allt me de? För om hanen bor med båda så blir ju båda på smällen.. De ksulle funka i för sig kanske, men .. Marsvin ska jui inte bo själva.. Så är det någon som skulle kunna beskriva hur jag ska göra? Kramar! :bump:

Sv: Jag ska para min ena hona, men...

Hur gamla är dom?

Mvh Petra

Sv: Jag ska para min ena hona, men...

Dockan är född i september 2006, och Saga är född i juli 2006.

Men jag har nu bestämt mig att båda ska bli parade. Har hittat en tjej som har åtta marsvin, och hon ska komma med 2 pojkar.. Så båda får bo med varsin, i 2 separata burar.

Men sen när honorna ska tillbaka till varann, de blir som vanligt då va? Eller brukar dom bli osams?
Mvh Frida

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 854
Senast: Tofs
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 225
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama