Jag ska köpa valp!

citron

Trådstartare
Den första april hämtar jag hem min nya valp.En liten svart amstaff är det.En pojke men namnet är osäkert ännu,kommer inte på något bra att kalla honom för.....Leo som han heter blir för likt Neo som jag nyss blev tvungen att ta bort så det går inte.

http://www.wizage.org/hundar/Leo4v.jpg

Han är så söt och jag längtar massor nu.....
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Prince (Är såå fint)
Leonardo (Nästan Leo)
Joe (fint, kanske Joseph, Jozeph)
Domino (Vackert)
Adam (gullit)
Taylor (söt)
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Japp det blir en Domino för det passar honom verkligen.


Det är så tomt här nu utan vovve,från att ha en understimulerad 7 månadersvalp till ingenting det gör en stor skillnad men nu är det bara tre veckor kvar till han kommer hem och då blir det fart igen....
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Japp det blir en Domino för det passar honom verkligen.


Det är så tomt här nu utan vovve,från att ha en understimulerad 7 månadersvalp till ingenting det gör en stor skillnad men nu är det bara tre veckor kvar till han kommer hem och då blir det fart igen....


Gud va kul :D Han är ruskigt gulli åh! Tänk att JAG har kommit på ett namn till en hund! Fy vad kul!
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Jag har alltid så svårt för hanhundsnamn men tikar kan jag komma på ett dussin på stående fot.Det ska vara ropvänligt och passa hunden,namn är mycket viktiga för mig.Det ska spegla individen och kännas rätt.

Så tack så jättemycket för hjälpen.......
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Pappan är en import som heter Alta Carya Fender Stratocaster. Mamman heter Heartbreaker. :)
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Det var inget jag direkt kände igen men jag är inte jättehaj på linjer än men söt var han.
 
Sv: Jag ska köpa valp!

jag tycer att domino är ett jättefint namn:love:
 
Sv: Jag ska köpa valp!

Åh! han är väldigt fin! Sally fick sina valpar den store svat/vite killen heter Domino me:D (Japanese Chin)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 773
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 076
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 645
Senast: s957
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 930
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp