Jag ska bli "mormor"

Casper

Trådstartare
:love::love::bump::love::love:

Det tog sig på en ända parning på dygn 12!!! hon ulta-ljudades idag och hade valpisar i magen:bump::bump: nu e jag såååå ivrig!

Jag blev sååå glad! Hur ändrades din tik under dräktigheten? Min tik har blivit mkt lugnare och lite mer flämtig på nätterna..

Ville bara skriva av mig för jag blev så glad!! Hoppas bara allt går bra hela vägen!!!

Sv: Jag ska bli "mormor"

Grattis!! :D Berätta mer, vad är det för hund? Ras?

Fast med en ÄNDA parning blir det väl inga valpar heller... :o :rofl:

Grattisönskningar såklart! :D

Min sambos tik fick valpar för snart tre veckor sedan. Hon ändrades under dräktigheten till att bli väldigt mysig och inte så grinig som hon brukar vara. Men efter valparna kom- så var hon tillbaka till tant grinf*tta.

"Min" tik blev mycket keligare och mycket mer kontaktsökande. Sedan började hon bli lite rundare.
Mot slutet låg hon bara och sov :p
Efter att valparna fötts så blev hon som vanligt igen - men uppskattar ensamhet mer än någonsin. (fast helst ska man sitta och klia henne lite på nosryggen - det älskar hon alltid.)

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 101
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 225
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 785
Senast: Disen
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 019
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka