Jag säger bara JAN BRINK...

ancan

Trådstartare
...mannen i de flesta hästtjejers hjärta just nu,eller hur!!! :banana:

...efter dagens Grand Prix Specialseger i Aachen så har han en gång för alla bevisat vad han kan!!! :bow:
Han lyckaeds slå EM- och OS-mästarinnan Anky van Grunsven, Holland, och han och Briars slutresultat, 82,7 procent – är den bästa notering de någonsin haft :bow: .

Go Janne go inför nästa ärs VM!!!

Sv: Jag säger bara JAN BRINK...

japp jätte bra hoppas det håller i sej nu till VM nästa år, för dom e klart bäst de e dom

Åh, de är så duktiga båda två, så fina ihop, de dansar fram..! Kanske skulle bjuda hem dem på middag? Det vore inte dumt, en kväll med hästprat o sen en ridtur tillsammans över vidderna... Jan skulle man lägga ett bud på... hästen inkluderad, naturligtvis. Han älskar verkligen sin häst... och det är fullt förståeligt!! Wow... :love: :love: :D

Jättebra men han rider mer organiserat och städat nu så det var ju helt klart väntat :)

Fast i hjärtat finns han nog inte i så många flickors iallafall :crazy:

Ja visst ser det mkt bättre ut än bara för några månader sen!!! Tycker faktiskt att briar "jobbar" på bättre numera oxå... Härligt är det iallfall!!

tror nog att det finns en hel del damer här i sverige som skulle ge sin själ(o hjärtat) för Janne... ;)

Ja man kan inte säga något annat om han. De två är mina idoler för närvarande. Skulle vara riktigt häftigt att se dem på riktigt.
Briar är så snygg.

ancan skrev:
tror nog att det finns en hel del damer här i sverige som skulle ge sin själ(o hjärtat) för Janne... ;)

Nää tror du, han är ju hur osexig som helst :crazy:

lånar knapp

Kommer det på TV nu då när Sverige äntligen är "världsledande inom dressyren" som Lette/Andersson brukar säga? Någon som vet? Det står 10.00 på Onsdag på Eurosport, men är det dressyren? Det är ju mest hoppning på den kanalen...

Tessan

Hoppas det är från dressyren också. Måste komma ihåg att titta den här gången. Missade ju förra onsdagen när det var värsta ridsport kvällen.

Nä på onsdag är det super leauge från den 28 så det är hoppning

:eek: Det visste inte jag! Grattis Janne och Briar får man väl säga då. WOW!! :banana: :) :bow: Att de har vunnit över Hollands drottning! :) :banana: :bow: :bow:

Becca85:
Jag har sett dem, jag har sett dem! liiive!! :p :D ;) (retas)

Senast ändrad:

Håller med om att de är fantastiska de två, ännu mer när man ser dem i verkligheten. Fast som någon innan tillade så finns han nog inte i så många tjejers hjärtan..inte i mitt iaf..

Jag har rensat Briars nerbajsade och nerslafsade vattensak(vet inte vad de heter men men ) Har duschat honom och jepp hållt honom haha har bildbevis om någon vill se...hihi :p ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Ridsport-VM i Aachen blev ett misslyckande för dressyrryttaren Jan Brink. Desto bättre gick det då på...
Svar
1
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka