Jag såg i ridsport...

emma-vsm

Trådstartare
för några nr sen, en mkt smart uppfinning! Det var ett magnetarmband där man kunde ha broddarna medan man höll på att brodda.

Är det någon som vet var man får tag i ett sådant? Jag har inte kvar tidningen...

/Emma

Sv: Jag såg i ridsport...

Kommer du ihåg närmare vilket nr det var? Jag har alla nr från 2007 liggandes framme och kan kolla. Dock slipper jag helst bläddra igenom alla ;)

Är det ett sånt som hovslagare har för sömmar etc..? Kanske finns där man köper skor och sånt! :idea:

Jag minns inte exakt... Kanske för 3 nr sen?

Verkade som det var en ny uppfinning, tror de fanns i England..

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 989
Senast: Görel
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 645
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka