Mammas
Trådstartare
Vilken av dem? Det finns två, norra och södra. Den norra är liksom ovanför den södra.
Åkte med tåget till stationen. Åkte bil och sen båt. Vilken är jag i då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken av dem? Det finns två, norra och södra. Den norra är liksom ovanför den södra.
Miliomupp nu också? Typiskt dig.Vaddå? Jag tycker inte att iol-krisen är något att skämta om! Peak iol ligger inte så långt bort!
Åkte med tåget till stationen. Åkte bil och sen båt. Vilken är jag i då?
Blir du bortrövat till annat land? Blinkar två gånger för ja!Åkte med tåget till stationen. Åkte bil och sen båt. Vilken är jag i då?
Med ÖGONEN alltså.Blir du bortrövat till annat land? Blinkar två gånger för ja!
Relax. Det räcker att du blinkar med ögonen.Alltså, det värsta är att när jag nu har skrivit ett par inlägg på någon sorts göteborgska, så är det nästan svårt att skriva normalt igen. Jag som knappt ens pratar göteborgska, och det är inte min ursprungliga dialekt (tror jag). Jag pratar i alla fall inte grov dialekt, och jag skulle vägra att läsa mina göteborgska inlägg högt på göteborgska, ändå är det skitenkelt att skriva på grov dialekt. Skumt.
Blir du bortrövat till annat land? Blinkar två gånger för ja!
Nä nu blir jag förvirrad.
Åh jag vill bara VETA vad man mer kan blinka med!Med ÖGONEN alltså.
Åh jag vill bara VETA vad man mer kan blinka med!
Åh jag vill bara VETA vad man mer kan blinka med!
Jag har väl kysk fantasi eller nåt, men jag tänkte på lyset på flakmoppen. I brist på billyktor.
Fittan. Man kan blinka med fittan.Fegis
Miliomupp nu också? Typiskt dig.
Gå in och läs på avel så ser du att iaf ston klarar alldeles utmärkt att blinka utan att använda ögonen, men förvänta dig inget i stil med bil-/moppelyktor när du försöker.Ok. Jag återkommer med rapport när jag övat färdigt. Men det kan nog ta en stund för jag har en känsla av att min höga ålder arbetar mot mig i det här.
@blinkfyren
Alltså, det värsta är att när jag nu har skrivit ett par inlägg på någon sorts göteborgska, så är det nästan svårt att skriva normalt igen. Jag som knappt ens pratar göteborgska, och det är inte min ursprungliga dialekt (tror jag). Jag pratar i alla fall inte grov dialekt, och jag skulle vägra att läsa mina göteborgska inlägg högt på göteborgska, ändå är det skitenkelt att skriva på grov dialekt. Skumt.